سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

                                                                          

اندر ضرورت خلوت مدعیان امت در ارتفاعات طالقان

یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی

یاد آنجا افتادم که در اجلاس سران اعراب بادیه، ضمن یک توهم علیحده، خود را سلطان سلاطین عرب خوانده؛ یحتمل بعد از آن اجلاس هم با سران حزب سبز لجنی ایران ملاقات نموده؛ ویروس خانمان برانداز توهم را طی یک ماچ عربی به اینان منتقل کرده باشد؛ شفاهم الله جمیعاً.

یکم- معمر قذافی رهبر بدون گارانتی لیبی در مجمع امم متحده چنان خطابه ای کرد که اگر نبود شیرین عقلی او، تا حالا بعد از نصرالله و احمدی نجاد سومین درجه محبوبیت را در میان اعراب حایز می شد؛ لیکن بسکه مشت کوبید بر این میز خطابه عنقریب بود دو نیم شود. مشارالیه شاکله شورای امنیت را تروریستی شمرده، ابن لادن را نه عراقی و افغانی که سعودی خوانده؛ به سر تا پای سازمان امم متحده رطوبت عنایت نمود و کتاب قانون آن را به جانب بانکیمون پرتاب کرد تا بی قیمتی و فقدان ضمانت آن را فریاد کرده باشد؛ لیکن از آنطرف اعدام همتای معدوم عراقی اش را محکوم و از طالبان حمایت نمود؛ به همین جهت است که عرض شد شخصیت بیقاعده ای دارد. یاد آنجا افتادم که در اجلاس سران اعراب بادیه، ضمن یک توهم علیحده، خود را سلطان سلاطین عرب خوانده؛ یحتمل بعد از آن اجلاس هم با سران حزب سبز لجنی ایران ملاقات نموده؛ ویروس خانمان برانداز توهم را طی یک ماچ عربی به اینان منتقل کرده باشد؛ شفاهم الله جمیعاً.
دویم- خطبه احمدی نجاد در مجمع امم متحده، نتانیاهوی صهیونی را واداشت تا برای هولوکاصت مدرک دست و پا کند و جداول و لوحاتی را بالای سر ببرد که به خدای صهیون قسم، هولوکاصت واقع شده است؛ لیکن بالمآل جواب این سؤال را نداد که اگر- فرضاً- هولوکاصتی هم بوده چرا دفع تاوان آن را به عهده فلسطین یک لاقبا گذارده اید؟ اینهمه زمین حاصلخیز با باران فراوان در یوروپا و آمریکای شمالی هست یهود را بدانجا کوچ می دادید.
سیم- برچیدن سپر عقب و جلوی موشکی در یوروپا از جانب ایالات سابقاً متحده گرچه یمکن برای تألیف قلوب روس ها علیه ایران و توقیف فروش اس سیصد و بوشهر و سایر حمایت ها باشد لیکن در صوره قضیه این چندمین بار است که ننگ میراث پلاسیده بوش را با رنگ دموغراتیک می پوشانند. تعطیل غوانتانامو و دستور خروج از عراق، سابقاً واقع شده بود و بعد از این هم یحتمل تا تحویل رجوی ها و اسلام آوردن هیلاری خاتون پیش برود.
چهارم- دگردیسی تئوریسین اصلاحات ایرانی و بیان آن در تلفزیون، نه فقط جایی برای بچه بازی اقلیت مزاحم جرزن باقی نمی گذارد بلکه لازم می کند سایر سران، قبل از توقیف قطعی، مدتی را در ارتفاعات دماوند یا طالقان با خود خلوت کرده ضمن استغفار بدرگاه الهی به رفتار طفولی در عین شیوخی خود بازنگریسته، نادم شده، یاد فشار قبری کنند که سخت جانکاه است بلکه خدا ببخشد، کیهان که نمی بخشد.
پنجم- یک طفل فراری و چند جوان تازه مرحوم در محله مسکونی این میرزا موجود بوده، جان می دهند برای صناریوسازی.مشارالیهم واجد کلیه شرایط فیلمنامه های آقایان بوده آماده معرفی اند لیکن روشن است که خرج دارد. فقط از هر محلی که می خواهید بدهید از محل وجوهات شرعیه نباشد لطفاً. اگر از پول های شهرام جزیره العرب چیزی مانده، هم طعم ملسی دارد هم راحت الحلقوم تر است.
ششم- وزارتخانه هایی که فعلاً بلاصاحب و بلاوزیر مانده اند صلاح نیست به همین منوال بمانند. تا اسپندیارخان مشاءالدوله در عالم وجود است و یکی دو اشتغال بیشتر ندارد جایز نیست این وزارتخانه ها باری به هر جهه اداره شوند و از طرفی ظرفیت های مکتوم آقا بلااستفاده بماند. پتانسیل ایشان بحمدالله خیلی بیش از اینهاست؛ آن دستورالعملی هم که از قول خواجه نظام الملک نقل شد که «مردی و کاری»؛ روشن است که مربوط دارد به قرن پنجم هجری و فعلاً که قرن 41 بلکه 51 هست منسوخ شده و از آنجا که خلاف مرامنامه ماست لازم است به دیوار کوبیده شود.
هفتم- در تکذیبیه احدی از اکابر رفرمیست های مملکت آمده است که ایشان ملاقات مکرر با آقای صوروص لطیف و مخملین را رد می کنند. به شیوه منطق دانان، مفهوم مخالف این جمله آن است که یکی دو سه ملاقات، صورت گرفته و مبرهن است که بر یکی دو سه بار، وصف «مکرر» صدق نمی کند. لذا ایشان که نخواسته روزه اش افطار شود طفلک راست گفته؛ عیب از کم سوادی امثال این میرزاست که منطق و فلسفه را خوب نخوانده، در مکتبخانه اکابر «مکرر» فلک می شده ایم. در لحظات پسینی که می خواستیم این راپورت را بطهران فکص نماییم خبر آمد جناب صوروص هم ملاقات را تکذیب کرده. والله من هم مشکوک شده ام که در این صوره ، آن سخنانی که از جناب ایشان در خیابان پنجم نیویورک و در کاروانسرای «ترامپ» صادر شد چه بوده و پشت حجاب این تأییدها و تکذیب ها چه می گذرد. عجالتاً قاعده استصحاب جاری ساخته، یقین سابق را به شک لاحق نمی آلاییم. العهده علی الراوی.
هشتم- شیرین به اصطلاح عبادی از ائمه کفر هم سبقت گرفته پریروز در مباحثه با جریده طایمز از نحوه مقابله بریطانیا و مغرب با ایران گلایه کرده که چرا سفارتخانه ها را نمی بندید، تحریم را غلیظ و پول ملت ایران را توقیف نمی کنید. مصرع: «هان ای شرم! سرخی ات پیدا نیست.» عجوزه مذکوره عنان خود و کلام خود را تا بدانجا رها کرده که صدای کفار هم درآمده که چه خبر است؟ ما هنوز به اینجایی که تو رسیده ای نرسیده ایم. وی در خاتمه امیدوار بوده که به ایران رجعت بنماید. به نظر می رسد محبس کهریزک با کلیه خواص و عوارض آن- تأکید می کنم با انواع مضیقه ها- برای رجعت ایشان مکان مناسبی باشد.

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :