سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

بیانیه جدید موسوی ، رونویسی از نسخه سیا!!

پنج شنبه 88 شهریور 19 ساعت 12:0 صبح

 

بیانیه جدید موسوی ، رونویسی از نسخه سیا

شعف لس آنجلس تایمز و سانفرانسیسکو کرونیکل

صدور این بیانیه که در آن ادعا شده است «موسوی و طرفدارانش خواهان برقراری آرامش در جامعه هستند» همزمان با افشاگری های گسترده حامیان موسوی در دادگاه، تنها با یک هدف و آن هم فریب دوباره افکار عمومی برای انحراف از افشای رسوایی های جناح طرفدار موسوی» صورت گرفته است.

انتشار دهمین بیانیه التهاب آفرین میرحسین موسوی، پس از گذشت نزدیک به سه ماه از برگزاری انتخابات پرشور ریاست جمهوری و «نه بزرگ» ملت ایران به عوامفریبی های جبهه مخالف اصول گرایی، بار دیگر، مایه شعف و اعجاب مجموعه مخالفین نظام در داخل و خارج کشور گردید، به گونه ای که روزنامه های آمریکایی لس آنجلس تایمز، سانفرانسیسکو کرونیکل و شبکه بی بی سی فارسی و صدای آمریکا با خوشحالی و بطور گسترده به انعکاس این خبر پرداختند.
صدور این بیانیه که در آن ادعا شده است «موسوی و طرفدارانش خواهان برقراری آرامش در جامعه هستند» همزمان با افشاگری های گسترده حامیان موسوی در دادگاه، تنها با یک هدف و آن هم فریب دوباره افکار عمومی برای انحراف از افشای رسوایی های جناح طرفدار موسوی» صورت گرفته است.
تقریبا تمامی دستگیر شدگان اذعان کرده اند که ادعای تقلب دروغی بیش نبوده است
از سوی دیگر اکنون مدت هاست که رسانه های فارسی زبان شبکه براندازان خارج از کشور از «فقدان استراتژی» و «ضعف کادر رهبری» به عنوان دو چالش اساسی جبهه تحت حمایت موسوی و کروبی یاد می کنند. بر این اساس تاکید عناصر سوخته سیاسی و عوامل نشان دار شبکه های اطلاعاتی غرب که اکنون در آن سوی مرزها به خیانت علیه کشور مشغولند بر اتخاذ استراتژی واحدی برای تداوم اعتراضات و ناآرامی ها از سوی موسوی و کروبی است.
شبکه های اینترنتی متعلق به مخالفین جمهوری اسلامی «شبکه سازی اجتماعی» را بهترین راهبرد برای مبارزه مسالمت آمیز با نظام جمهوری اسلامی قلمداد کرده و در متون آموزشی متعددی که منتشر ساخته اند به چرایی و چگونگی این مسئله پرداخته اند.
اکنون نگاهی به محتوای بیانیه نهم موسوی و مقایسه آن با نظریه سازی های چندماهه اخیر شبکه براندازان جای هیچ تردیدی را باقی نمی گذارد که این متن تنها رونویسی ناشیانه ای از همان الگوی پیشنهادی است. ناگفته نماند که جریان فرسوده و منزوی موسوم به ملی - مذهبی نیز ایجاد «جنبش اجتماعی مبتنی بر شبکه سازی» را بهترین الگوی مبارزاتی علیه نظام جمهوری اسلامی دانسته و سال هاست که در محافل مختلف به طرح این موضوع می پردازد.
پیش از این نیز موسسه آمریکایی رند موسوم به «مطالعات خاورمیانه» که با بودجه رسمی سازمان جاسوسی آمریکا و با ماموریت ویژه مطالعه بر راه کارهای دگرگونی در منطقه و دفع خطر ایران فعالیت می نماید در برآوردهای خود «شبکه سازی های اجتماعی» را در زمره برترین استراتژی های مقابله با کشورهای مسلمان و از جمله ایران برشمرده بود. موسوی نیز منطبق بر چنین الگویی در بیانیه خود آورده است؛ «ما ایرانیان، در هر کجای جهان که هستیم، باید این هسته های اجتماعی را در میان خود تقویت کنیم ... این هسته ها می تواند از «همسایگان»، «خویشاوندان»، «شرکت کنندگان در هیئت های مذهبی» ، «گروه هایی که با هم ورزش می کنند» و ... تشکیل شود.»
صدور بیانیه اخیر میرحسین موسوی از منظری دیگر نیز قابل تحلیل است. فروکش کردن التهابات اجتماعی حاصل از موج آفرینی های موسوی و اطرافیان وی و ایجاد آرامش در جامعه بزرگترین خطری است که می تواند مجرمان اصلی آشوب ها را به تیغ عدالت بسپارد. بر این اساس صدور بیانیه التهاب آفرین وی در آستانه بازگشایی دانشگاه ها پیامی جز ایجاد تنش در فضای باثبات کنونی و مانع تراشی برای اجرای عدالت نخواهد داشت.
چراغ سبز به اپوزیسیون
فعالان سیاسی نیز در واکنش به صدور این بیانیه، موسوی را به دنبال نمایشنامه ای جدید برای فضاسازی و ملتهب کردن جامعه و نشان دادن چراغی سبز برای اپوزیسیون و مخالفان نظام دانسته اند.
در همین ارتباط عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: با توجه به آغاز به کار دانشگاهها موسوی با انتشار بیانیه راه سبز امید بدنبال ملتهب کردن جامعه و توطئه ای جدید است.
بهادر ولی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: میرحسین موسوی بدلیل شکست و از دست دادن موقعیت اجتماعی بدنبال سناریوی جدیدی است به همین دلیل بیانیه ای در مورد راه سبز امید منتشر کرده تا با شروع بکار دانشگاهها توطئه ای جدید آغاز کند.
در ادامه سخنگوی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی بیانیه دیروز موسوی را نمایشی بیش ندانست و تاکید کرد: او با راه سبز امید دنبال نمایش جدید خود در صحنه اپوزیسیون است.
محمد عظیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: موسوی در هر مرحله یکی از اقدامات نظام را زیر سؤال می برد. در مرحله اول رای ملت را زیر سؤال برد و در مراحل بعدی دیدیم با بیانیه های متعددی که صادر کرد ناهنجاری هایی را در سطح جامعه بوجود آورد بنابراین بیانیه اخیر او که دیروز صادر شد را نیز در همین راستا می توان تلقی کرد.
این فعال سیاسی در ادامه در واکنش به اظهارات دیگر موسوی مبنی بر این که برگزاری دادگاههای اغتشاشگران اخیر فرمایشی است تصریح کرد: دادگاه طبق موازین قانونی تشکیل می شود تا اغتشاشگران به اتهامات پاسخ دهند از این رو مطالبی که در آنجا مطرح می شود به مذاق آقایان خوش نمی آید بنابراین درصددند اصل موضوع (برگزاری دادگاه انقلاب اسلامی) را زیر سؤال ببرند در صورتی که تمامی اعتراف ها واقعی است.
همچنین در همین ارتباط عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بیانیه تند موسوی در قالب جبهه راه سبز امید سناریوی جدید در جهت فرافکنی و انحراف افکار عمومی از اعترافات روشنگرانه متهمین اغتشاشات اخیر در دادگاهها است.
محمدجواد آرین منش، نماینده خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: انتشار این بیانیه در راستای ادامه روند قانون گریزی موسوی و حامیانش و انحراف افکار عمومی از افشای توطئه هایی است که در ستادهای مرکزی اصلاح طلبان بر علیه امنیت ملی رخ داده و لذا برای ایجاد ابهام در صحت برگزاری دادگاهها دست به انتشار چنین بیانیه ای زده اند.
رئیس ائتلاف اصلاح طلبان جوان نیز، گفت: موسوی با انتشار بیانیه راه سبز امید و راه اندازی نمایشنامه جدیدش نه تنها به دنبال ملتهب کردن فضای جامعه است بلکه به دشمنان انقلاب چراغ سبز نشان می دهد.
محمدزارع فومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: انتشار این گونه بیانیه ها از سوی موسوی نه تنها فضا را آشفته تر می کند، بلکه به انقلاب و مردم لطمه وارد می کند لذا تعجب می کنم که چرا موسوی به این راحتی تحت تاثیر کسانی که مخالف نظام و اسلام هستند قرار می گیرد، بنابراین به صلاح وی است که راه و دوستی با نظام را در پیش بگیرد.
وی تصریح کرد: بیانیه راه سبز امید و از قبیل آن از جمله نمایشنامه هایی است که توسط مخالفین نظام طراحی می شود که از شخص میرحسین موسوی برای پیشبرد مقاصد خود استفاده می کنند.
علیرضا نادعلی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به تحرکات تازه موسوی اظهار داشت: موسوی روندی را که شروع کرده در سراشیبی پایین می رود و تنزل می کند.
وی افزود: موسوی با بحث راه اندازی راه سبز امید سعی می کند پوشش کار سیاسی نرم به این قضایا بدهد که مثلا به عنوان یک کار نسبتا قانونی شناخته شود.
نادعلی ادامه داد: البته بحث در این باره است که او عملی را در انتخابات و فضای بعد از آن انجام داده که مملکت را به سمت انفکاک نزدیک کرد البته وجود ستون ولایت فقیه و مردم و مسئولان آگاه از بروز آن جلوگیری کرد.
وی با اشاره به بحث راه اندازی جبهه سیاسی توسط موسوی خاطرنشان کرد: کسی می تواند گروه سیاسی تشکیل دهد که اولا نیتش در چارچوب نظام باشد و ثانیا نیت و اعمال او برای براندازی به هیچ عنوان قابل اثبات نباشد که برای موسوی برعکس است.
نادعلی ادامه داد: تمام چیزهایی که او برای اهداف تشکیل چنین جریانی در بیانیه هایش می گوید تماما مخالفت با نظام و رهبری است، او می خواهد بحث مسجد ضرار را ادامه دهد و تشکیل این جبهه ادامه طرح براندازی است و او هم باید در جایگاه متهمین قرار بگیرد و جرمش اثبات خواهد شد، نباید جای متهم و شاکی عوض شود.



  • کلمات کلیدی : موسوی، آمریکا، لس آنجلس، حامیان
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :