سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

نا گفته های جدید سردار فضلی از فتنه های اخیر

سه شنبه 88 شهریور 24 ساعت 12:28 صبح

حادثه‌ای که شبیه آن را جز در دوران مقدس دفاع سراغ نداریم

ناگفته های جدید سردار فضلی از فتنه های اخیر

حتی حادثه تیر 78 هم ابعادش کوچک‌تر از این حادثه بود. وقتی به دنبال واژگان می‌گردیم، در میان نیروهای نظامی واژگانی مصطلح است که به آن اقدام علیه امنیت، اغتشاش و آشوب گفته می‌شود. اما در دو حادثه فراتر از این را از زبان نائب امام زمان شنیدم. یکی حادثه‌ای که در سال 73 در قزوین به علت بی‌تدبیری برخی مسئولین رخ داد که مولای ما فرمودند فتنه‌ای در آنجا رخ داده است، دیگری همین حادثه اخیری است که یک براندازی نرم فرهنگی در دستور کار یک دهه اخیر مستکبرین بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران جمعه شب در یادواره 124 شهید شهر اشتهارد،با بیان این که حادثه بزرگ و بی بدیلی در دهه چهارم انقلاب رخ داد، تصریح کرد: حادثه‌ای که شبیه آن را جز در دوران مقدس دفاع سراغ نداریم. حتی حادثه تیر 78 هم ابعادش کوچک‌تر از این حادثه بود. وقتی به دنبال واژگان می‌گردیم، در میان نیروهای نظامی واژگانی مصطلح است که به آن اقدام علیه امنیت، اغتشاش و آشوب گفته می‌شود. اما در دو حادثه فراتر از این را از زبان نائب امام زمان شنیدم. یکی حادثه‌ای که در سال 73 در قزوین به علت بی‌تدبیری برخی مسئولین رخ داد که مولای ما فرمودند فتنه‌ای در آنجا رخ داده است، دیگری همین حادثه اخیری است که یک براندازی نرم فرهنگی در دستور کار یک دهه اخیر مستکبرین بوده است.
فضلی با اشاره به این که پیاده شدن انقلاب مخملی و انقلاب رنگی در کشورها از لحاظ نتیجه سه‌گانه بوده است، گفت: برخی کشورها در این زمینه به پیروزیهایی رسیده بودند، از جمله اوکراین و گرجستان. در 4 یا 5 کشور هم با شکست مواجه شده بودند از جمله ایران اسلامی و بالاخره در 8 یا 9 کشور هم مصالحه‌ای با قدرت‌ها صورت گرفت و موضوع به پایان رسید.
وی ادامه داد: اما در این حادثه که حداقل 3 یا 4 سال برای آن کارهای ساختاری و جلسات نهان و آشکاری تشکیل شده است، می‌شود الگوی براندازی بنیاد سورس که بنیانگذار براندازی نرم و فرهنگی در دنیاست را پیگیری کرد. آنها آمدند در کشور ما رخنه کردند، عناصری از جبهه اصلاحات را با خودشان همراه کردند و پس از آن بود که گروه‌ها و سازمان‌هایی را خواسته یا ناخواسته با خود همراه کردند. این عملیات به گونه‌ای است که تنها در مقاطع انتخابات، این رفتار انقلاب گونه تنها با بهانه انتخاباتی قابل اجراست که در کشور ما این فرآیند بنا شد که در انتخابات دهم ریاست جمهوری اجرایی شود.

سازماندهی چهار لشکر انسانی با هدف انقلاب مخملی
سردار فضلی با اشاره به سازماندهی چهار لشکر انسانی با هدف انقلاب مخملی در ایران، ادامه داد: یک بخش در قالب سازمان رأی در چندین لایه و یک مغز متفکر فکری، لایه‌های بعد هم کارگروه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و غیره بودند. همچنین سازماندهی بیش از 20 کارگروه را برنامه‌ریزی کردند، گروه های دانش‌آموزی، دانشجویی، زنان، کارگران، کشاورزان، دامداران، کارمندان، همه و همه را در این سازماندهی جای دادند. در این سازماندهی نیروی انسانی که قالب‌های مختلفی دارد، باید چند اقدام برجسته را انجام می‌دادند، اولین اقدام این بود که گفته شود هم دولت مستقر دروغگو است و هم رئیس آن.
وی همچنین با بیان این که دومین اقدام در این راستا اعلام در راه بودن تخلفی بزرگ در اسفند سال 87 بود، ادامه داد: اسفندماه تا 22 خرداد خیلی راه است، این تخلف بزرگ را شما از کجا گفتید؟ اساساً آیا این تخلف بزرگ ممکن است؟ چند دولت در اختیار شما بوده است، اگر در دولت‌های شما تخلف ممکن بوده است، امروز هم ممکن است. سپس گفتند که برای صیانت از آرای مردم، هیأتی باید تشکیل شود؛ اگر پیروز شدیم که هیچ، اگر پیروز نشدیم، فراخوان جمعیت یک میلیون نفری را که در برآورد آنها بوده است، به محل وزارت کشور می‌رسانیم و صیانت از آرا را در آنجا عملیاتی می‌کنیم. بعد اگر پیروز نشدیم، ابطال انتخابات را خواستار می‌شویم. ابطال انتخابات و کوتاه آمدن نظام از چارچوب قانون، یعنی عدم مشروعیت دولت در برگزاری انتخابات که در نتیجه غربی‌ها باید بیایند انتخابات برگزار کنند، سازوکار ما مشروعیت برگزاری انتخابات ندارد.
سردار فضلی انتخابات دهم ریاست جمهوری را با حضور 40 میلیونی مردم، امن‌ترین و آرام‌ترین انتخابات 30 سال گذشته ارزیابی کرد و ادامه داد: هیچ حادثه‌ای در انتخابات صورت نگرفت، هنوز مردم مشغول رأی دادن هستند که برخی به آقای موسوی تبریک می‌گویند. ساعت‌های پایان انتخابات است که آقای موسوی هم اعلام می‌کند که من برنده انتخابات هستم و آن هم با یک فاصله بسیار زیاد. لذا من رئیس جمهور هستم.

محاصره وزارت کشور آغاز لشکرکشی خیابانی
وی با بیان این که این جزیی از سناریو است، تصریح کرد: اگر این مراحل انجام نشود، چگونه برنامه محاصره وزارت کشور را اجرا کنند؟ چگونه حوادث بعدی که نهایتاً منتهی به اغتشاش می‌شود را سامان دهند؟ لذا درخواست جشن پیروزی می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به حضور در مقابل وزارت کشور و لشکرکشی‌‌های خیابانی با هدایت رسانه‌های ماهواره‌ای، افزود: مرحله بعد رفتار آنان سازماندهی سازمان رأیی که قریب به 300 هزار نفر را در بر می‌گیرد، بود. اعضای این سازمان رأی آموزش دیدند و سران‌شان هم در خارج از کشور آموزش براندازی نرم را دیده بودند و با گروه‌هایی با هدف براندازی نظام گره خوردند. سازمان مجاهدین انقلاب که بسیاری از عناصر اصلی آن در زندان هستند، حزب کارگزاران، حزب مشارکت، جبهه ملی، نهضت آزادی، دفتر تحکیم وحدت، مجمع روحانیون و هم بدنه اصلاحات در کنار هم تجمیع شدند تا در مقابل نظام اسلامی، سناریوی خودشان را اجرا کنند، لذا از روز شنبه بعد از انتخابات لشکرکشی خیابانی آغاز شد.

آغاز پروژه با حمله به دانشگاه‌ها
سردار فضلی در ادامه با تشریح پروژه اغتشاشاگران برای دانشگاه‌ها تصریح کرد: از دانشگاه‌ها شروع کردند. اول از همه از کرج آغاز شد. فرزندان عزیز مردم که در ایام امتحان مشغول امتحان دادن در دانشگاه آزاد بودند، گروهی آمدند و روی پله‌های فلزی ورودی سالن امتحان با پایکوبی و سرو صدا و ایجاد وحشت، وارد سالن امتحانات شدند و گفتند که یا برگه‌های امتحانی را پاره کنید یا ما آنها را پاره می‌کنیم. بچه‌های من و شما را تهدید کردند، شیشه‌ها را شکستند، سپس بیرون ریختند. اما برنامه بر اساس سناریو باید به پیش می‌رفت. روز شنبه بود و اخبار متعددی از سطح شهر و استان تهران به گوش می‌رسید.
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ادامه داد: در تماس با استانداری تهران، درخواست برگزاری اضطراری جلسه شورای تأمین استان تهران را کردم تا وضعیت را بررسی کنیم و پیش از آن که اتفاقی بیفتد، اقدام لازم را انجام دهیم. ساعت 8 شب خبر دادند که جلسه شورای تأمین در خیابان ایرانشهر برگزار است. ما که در آماده‌باش بودیم، به سمت محل جلسه عازم شدیم. به میدان انقلاب که رسیدیم، از دور دیدیم که دود و آتش خیابان انقلاب را در بر گرفته است. وقتی نزدیک‌تر شدیم، دیدیم که بسیاری از سطل‌های زباله را به آتش کشیده‌اند. موکت‌های صحن نماز جمعه تهران را به آتش کشیده‌اند، درگیری آغاز شده است، از هر مسیر و تقاطعی که می‌خواستیم برویم، راه بسته بود. عاقبت پس از یک مسیر طولانی به محل جلسه رسیدیم و دیدیم که اتفاقاً موضوع بحث ورود برادران نیروی انتظامی به کوی دانشگاه است. من به سردار رجب‌زاده، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، عرض کردم که برادر رجب زاده، ـ چون ایشان هم در 10 سال پیش در حادثه کوی دانشگاه، فرمانده یگان ویژه بودند- مراقب باشید. این فتنه‌گرها چه بسا برای به چالش کشیدن نظام اسلام توطئه‌هایی در سر داشته باشند. ایشان گفت که رئیس دانشگاه تهران درخواست کرده و به من دستور داده شده است. هنگامی که رسیدم، دیدم که در کوی دانشگاه تهران، موتورها دارند وارد می‌شوند و آتش‌های گله گله در کوی شعله‌ور است. خبر رسید که گروهی از روی نرده‌ها با لباس شخصی وارد کوی شده‌اند و برخی از آنها با شعار یازهرا سلام الله علیها، به عناصر داخل کوی حمله‌ور شده‌اند.


کدام بسیجی با شعار یازهرا(س) حمله می‌کند؟
وی افزود: به فرمانده بسیج تهران، برادر سردار عراقی عرض کردم، برادر شما نیروهای بسیج را اعزام کرده‌اید، فرمود نخیر. هنوز نه نیروی انتظامی از من درخواست کرده و نه اعزامی از بسیج صورت گرفته است. کدام بسیجی با شعار یا زهرا سلام الله علیها حمله می‌کند؟ کدام بسیجی از روی نرده‌ها بالا رفته است؟ اسم آنها را اگر سراغ دارید، اعلام کنید. بعداً از زبان مسئول دانشگاه تهران و مسئول حراست وزارت علوم و خوابگاه دانشگاه تهران، در جلسه هفته بعد شورای تأمین استان تهران شنیدم، قبل از آن که نیروی انتظامی وارد شود به کوی دانشگاه، قریب به 120 میلیون تومان خسارت رسانده بوده و سنگربندی کرده بودند، آتش‌سوزی زیادی به راه انداخته بودند و سنگ بسیاری را زده بودند و اساساً به دنبال این که چالش برای نظام ایجاد کنند. چرا؟ چون در شعار اصلاحات بود که اصلاحات خون نیاز دارد و آنها به دنبال این بودند که چند نفری کشته و زخمی روی دست نظام بگذارند و بر این اساس نظام را با یک چالش مد نظرشان مواجه کنند. حمله به ساختمان سبحان هم از همین قبیل است که ناخواسته از تریبون مجلس موضوع حمله به کوی دانشگاه و ساختمان سبحان اعلام شد و بیشتر تلاش این بود که این حوادث را به بسیج مرتبط کنند.

اصل فتنه چیزی کمتر از حذف رهبری نبود
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با بیان این که اصل فتنه و اصل براندازی نرمی که چند سال برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند، چیزی کمتر از حذف رهبری نبود، تصریح کرد: هدف حداقلی آنها کاهش اختیارات رهبری بود، آنها برای این حرکت زیرکانه خودشان، با شعارهایی وارد شدند که در آینده نزدیک و با روشنگری که برای مردم عزیزمان صورت خواهد گرفت، مصادیق آنها را بیان خواهیم کرد.
وی ادامه داد: یکشنبه پس از انتخابات هم همان حوادث پیگیری شد و روز دوشنبه با فراخوانی که زده شد، بنا داشتند از نجابت مردم ما سوءاستفاده بکنند و به بهانه 13 میلیونی که به آقای موسوی رأی داده‌اند، آنها را به خیابان‌ها بکشند، اما مردم نجیب و بصیر ما مراقبت کردند. گروهی آمد که رأی ما چه شده است؟ ولی گروه دیگری اساساً با سازماندهی و همراهمی قبلی آمده بود. تظاهرات غیرقانونی را در حدفاصل میدان فردوسی تا میدان انقلاب انجام دادند و سخنرانی آقای موسوی در میان جمعیت و هدایت جمعیت به سمت میدان آزادی و در خیابان آزادی هم آرام آرام به خشونت کشیده شد. اسناد و مدارکی داریم که گروهی به اراذل و اوباش پول داده بودند که چاقو بکشند، قمه بکشند، رعب و وحشت ایجاد کنند و عاقبت آن کردند که در باطن و اراده آنها بود.
سردار فضلی با اشاره به ابعاد آشوب‌ها گفت: حمله به بانک‌ها شروع شد، آن روز تعداد زیادی سطل زباله را در 63 نقطه تهران به آتش کشیدند. نقاط مختلفی را تهدید کردند، اتوبوس‌ها را آتش زدند، حمله به ناحیه مقداد سپاه را در خیابان آزادی انجام دادند، هزاران سنگ زدند، اما بچه‌ها خویشتنداری کردند. به بسیج کارگری در حوالی میدان آزادی حمله کردند، آنها هم باز خویشتنداری کردند، عاقبت به یک حوزه مقاومت حمله کردند، کار را به جایی رساندند که چند بسیجی و دو تا سرباز که مسئولیت دفاع از آنجا را برعهده دارند، سربازان التماس می‌کنند که به حوزه ما حمله نکنید، به ما اضافه خدمت می‌خورد. اما یک گروه پیشقراول 25 نفره که عناصری از آنها دستگیر شده‌اند، جمعیت را به آن سمت می‌کشند و به حوزه 117 بسیج حمله می‌کنند. قریب 70 کوکتل مولوتف و ده‌ها هزار سنگ سمت این حوزه پرتاب می‌شود. خودروها و حوزه را به آتش می‌کشند. این بچه‌ها ناگزیر می‌شوند به بالای پشت بام بروند. به آنها تیراندازی می‌کنند. این بچه‌ها، فرزندان این امت از نیروی انتظامی کمک می‌خواهند، چون مسئولیت با آنها بوده، تا نیروی انتظامی برسد، آنها به حوزه حمله می‌کنند.

آرزوی "اصلاحات خون می‌خواهد" را محقق کردند
وی ادامه داد: بر اساس فیلم‌هایی که از دوربین‌های خودشان ثبت و ضبط شده است، کسی که به حوزه حمله می‌کند از پشت تیر می‌خورد، در حالی که اگر قرار بود تیر به اینها بخورد، از جلو و از سمت حوزه باید به او تیر می‌خورد. آن روز چند نفری در مقابل آن حوزه و چند نفری در نقاط دیگر شهر کشته می‌شوند. 8 یا 9 کشته روی دست نظام می‌گذارند. همان آرزویی که داشتند مبنی بر این که اصلاحات خون می‌خواهد، محقق شد و آنها خونسرد نظاره می‌کنند که با حرکت نفاق‌گونه‌شان نظام مقتدر اسلامی را به چالش بکشانند.
سردار فضلی همچنین با اشاره به این که در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و پنجشنبه پس از انتخابات آنچه در فرماندهی آشوب اعلام می‌شد، عیناً در خیابان‌ها پیاده می‌کردند، ادامه داد: یک جایی گفتند سکوت، سکوت کردند، یک جایی گفتند چسب بر دهانتان بچسبانید، چسب زدند، سرفرماندهی، فتنه را از طریق ماهواره‌ای که در اختیار آنها بود، ساماندهی می‌کردند. تصور باطل آنها این بود که کار نظام تمام شده است، غافل از این که مدافعان از انقلاب پشت صحنه آماده و گوش به فرمانند.
وی همچنین با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پس از انتخابات تصریح کرد: تصور این بود که بعد از سخنرانی ایشان، اگر سران فتنه ناآگاه بوده‌اند، بازگردند اما مشخص شد تضاد آنها با انقلاب فراتر از اینها بوده و بحث مقابله با نظام اسلامی و رهبری نظام اسلامی است. در روز شنبه 30 خرداد، انتظار می‌رفت که اقدامات تخریبی و خیابانی وجود نداشته باشد. اما سران فتنه در انتظار به چالش کشیدن نظام بودند، اما آن روز لشکر قشون آنها کاهش پیدا کرده بود. این بار برادران نیروی انتظامی و بسیج در کنار هم حضور پیدا کردند تا آشوبگران از اقدامات تخریبی چشم بپوشند اما آنها دستور خود را گرفته بودند. از مقابل سازمان حج و زیارت درخیابان آزادی تا میدان فردوسی از ساعت سه بعد از ظهر به بعد از پنج جهت تا ساعت 4 هم درگیری‌ها شروع شد و به اوج خودش رسید.
وی افزود: این بار هم به همه مراکز عمومی و دولتی حمله‌ور شده بودند. تأمین امنیت در تهران در روز سی‌ام بسیار حساس بود چرا که مشخص شد منافقین و پژاک هم عناصر مسلحی را درون جمعیت آورده‌اند و تیراندازی در نقاط مختلفی آغاز شد. فرصت‌هایی به آنها داده شد اما آنها چون از فتنه‌گری دست برنمی‌داشتند، ناگزیر به دستگیری و برخورد با سران آنها شدیم. وقتی بعضی از آنها دستگیر شدند، فتنه هم آرام آرام از شرایط خیابانی و میدانی خارج شد اما آنها حتی تا به امروز دست‌بردار نبودند.
سردار فضلی با بیان این که یک کانون فتنه که شبیه اش را در صدر اسلام هم سراغ نداریم، از هر اقدامی برای مقابله با نظام استفاده می‌کرد، به برنامه‌های آنها برای 18 تیر، مراسم تنفیذ و تحلیف، چهلم کشته شدگان و... اشاره کرد و ادامه داد: بسته‌هایی آوردند و از آنها استفاده کردند، از جمله در ماجرای کشته شدن خانم آقاسلطان؛ در حالی که در آن خیابان اصلاً درگیری وجود نداشت اما صحنه کشته شدن آن خانم را یک فیلمبردار کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهد و عناصری در آن محل تلاش می‌کنند تا بچه‌های بسیج را به دام بکشانند و اگر می‌توانستند یک فیلم از یک رزمنده در آن صحنه داشتند، می‌دیدید که این فتنه‌گران چه برنامه‌ای را پیاده می‌کردند.

بیانیه‌های موسوی، قلم‌فرسایی نفاق به امضای او
وی با تأکید بر این که از هر حربه‌ای استفاده می‌کردند، اظهار کرد: به بیانیه‌های یکی پس از دیگری آقای میرحسین موسوی دقت کنید، آخرین آنها چند روز گذشته منتشر شده است. شما می‌بینید نفاق قلم‌فرسایی کرده است، به خط نوشته‌ دیگران به امضای ایشان.
وی گفت: میدان را برای اهداف دشمن در این کشور فراهم کردند، امریکایی‌ها و انگلیس‌ها، ایتالیایی‌ها ، فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها، عریان به میدان آمدند، چه ربطی به آنها دارد که سفارتخانه‌های خود را برای پناه دادن به این عناصر باز می‌کنند؟ برای این که این جبهه اصلاحات به آنها گفته است که کار تمام است، دیر بیایید ضرر کرده‌اید.
فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران با اشاره به این که فرزندان این ملت توفیق بازگشت امنیت دوباره را به ام‌القرای جهان اسلام پیدا کردند، تأکید کرد: همه آمدند تا این چهره نفاق را با بصیرت خودشان عیان کنند. البته در این میان گروهی هم مردود شدند. به فرموده رهبر معظم انقلاب گروهی از نخبگان، اهل علم و گروهی از سیاسیون هم مردود شدند. خوشا به حال بسیجی‌ها که با درک، با بصیرت از این شرایط و فتنه، در دفاع از انقلاب و دفاع از بیانات و فرمایشات رهبری سینه سپر کردند. بدا به حال کسانی که متوجه این فتنه به صورت عمیق نشده‌اند و هنوز اهداف دیگری در سر دارند.
سردار فضلی با تأکید بر هوشیاری دانشجویان برای جلوگیری از سوء استفاده فتنه‌گران در آستانه افتتاح دانشگاه‌ها تصریح کرد: نفاق اینها همچنان ادامه دارد، از روشنگری فرمانده محترم سپاه، آنها به هراس افتاده‌اند. هجمه‌ها و شکایت‌ها را هم نگاه کنید. ما هیچ تردیدی در دفاع از اسلام و انقلاب و رهبری نداریم و تا آخرین قطره خونمان هم در این مسیر ایستاده‌ایم.



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :