سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

آقای احمدی نژاد: درود بر هاشمی...؟؟؟

سه شنبه 88 شهریور 24 ساعت 12:31 صبح

ازاستراتژی"فرزند هاشمی"تا بوسه معاون اول احمدی نژاد بردستان هاشمی

آقای احمدی نژاد: درود بر هاشمی ..؟؟؟

در همین رابطه یکی از خبرنگاران هیئت دولت که از زمره حامیان سرسخت دولت هم به شمار می رود چندی پیش در مورد رحیمی این گونه می نویسد :در زمانی که وی استاندار دولت رفسنجانی در کردستان بود رئیس جمهور وقت به این استان سفر کرد و رحیمی کشاورزان را مجبور کرد که دهها تراکتور خود را به گونه ای پارک کنند که ازبالا جمله درود بر هاشمی را شکل بدهند.

 

عضو شورای سردبیری سایت جمهوریت گفت:استراتژی و سوژه‌های مهدی هاشمی وسیع‌تر از خط تخریب دولت است و سیبل ما از دولت به نظام تغییر یافت و بین این سایت و رسانه‌های ضد انقلاب همسویی ایجاد شد.

 

 

به گزارش  فارس،( م . ر. ن ) فرزند حسن عضو شورای مرکزی سایت جمهوریت که در شعبه 15 دادگاه انقلاب به اتهام اقدام علیه امنیت کشور و از طریق حضور در اغتشاشات بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم و فعالیت تبلیغی علیه نظام و تشویش اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب و توهین به مسئولان جمهوری اسلامی محاکمه شد، در دفاع از خود گفت که سایت جمهوریت متعلق به مهدی هاشمی و توسط حمزه کرمی اداره می‌شد و از سایت‌های حامی میرحسین موسوی بود.
وی افزود: از سال 84 به عنوان پیمانکاری در بخش پژوهش و آموزش با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارم و از سال 88 همکاری خود را در حوزه رسانه با آقای کرمی آغاز کردم.
این فعال رسانه‌ای متهم به براندازی نرم گفت: پاییز سال گذشته آقای کرمی به من گفت که آقای مهدی هاشمی به دلیل چالش‌های که با دولت احمدی‌نژاد دارد می‌خواهد فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کند تا از این طریق مانع از ریاست‌جمهوری مجدد وی شود که البته بخشی از این فعالیت‌های انتخاباتی فعالیت‌های رسانه‌ای بود.
وی توضیح داد که در آن زمان فضای اصلاحات غبار‌آلود بود و کاندیدای این جریان مشخص نبود و قرار شد سایتی راه‌اندازی شود و از ابتدا هم طرف حساب آقای مهدی هاشمی بود که از تعیین اسم سایت تا مشخص کردن سیاست‌های کلان آن نقش داشت و در تعریف شناسه رسانه‌ای وی صاحب‌امتیاز و آقای کرمی مدیرمسئول سایت بود که دیدگاه‌های مهدی را در سایت جمهوریت اعلام می‌کرد.
وی ادامه داد: برای تامین هزینه‌های سایت قراردادهای با 12 پیمانکار که من هم جزء آنها بودم بسته شد و از این طریق دانشگاه آزاد اسلامی بر خلاف وظایف ذاتی خود وارد کار سیاسی و انتخاباتی شد ولی بعد از گذشت 15روز گفته شد که بین مدیران سایت و مسئولان دانشگاه اختلاف نظر به وجود آمد.
وی اضافه کرد: با وجود اختلاف بین مدیریت سایت جمهوریت و دانشگاه آزاد اسلامی اما گفته شد قراردادهای که با پیمانکاران منعقد شده پابرجا است و فقط منبع تامین هزینه‌ها تغییر کرده و از این پس هزینه سایت را شخص مهدی هاشمی می‌پردازد .
عضو شورای سردبیری جمهوریت با تقسیم مطالب این سایت به دو بخش سلبی و ایجابی از تخریب دولت نهم به بهانه‌های مختلف به عنوان اولویت کار سلبی و از حمایت از محمد خاتمی و بعد از مدتی طرح یا خاتمی یا موسوی و در نهایت حمایت از کاندیداتوری موسوی به عنوان اولویت کار ایجابی سایت متبوعش یاد کرد.
"م . ر. ن " گفت: آقای مهدی هاشمی تاکید داشت برای آنکه سایت جمهوریت هر چه سریعتر در میان افکار عمومی جایگاه خود را پیدا کند و به منبع خبری اثر‌گذار مبدل شود تاکید داشت از مطالب جنجالی استفاده شود و منبع خبر و مستندات برای وی اهمیت نداشت.
وی اضافه کرد: بر همین اساس سایت جمهوریت به خبر‌سازی و انتشار شایعات تحت عنوان اخبار شنیده از منابع روی آورد که بخشی از این شایعات توسط مهدی هاشمی و بخش دیگری از آن توسط آقای کرمی که مدعی بود آنها را از دوستانش در نهادهای حکومتی می‌گیرد در اختیار ما قرار می‌گرفت.
این عضو شورای سردبیری سایت جمهوریت ناکارآمد نشان‌دادن دولت احمدی‌نژاد از سرفصل‌های کاری سایت متبوعش عنوان کرد و توضیح داد: جهت‌گیری‌ اخبار و مصاحبه‌های که در جمهوریت منتشر می‌شد مبتنی بر زیر سوال بردن کارکرد دولت بود با آمار‌سازی تلاش می‌کردیم آمارهای دولت را دروغ جلوه دهیم و از این طریق سیاه‌نمایی می‌کردیم.
" در ماه پایانی منتج به انتخابات که مهدی هاشمی در کمیته صیانت از آراء عضویت یافت آقای کرمی عملا اداره سایت را برعهده گرفت و بحث پیروزی قطعی موسوی در انتخابات را مطرح کرد و در همین زمینه نظرسنجی‌های غیرمستندی نیز منتشر می‌شد. "
عضو شورای مرکزی سایت جمهوریت گفت: القاء تقلب در انتخابات از این طریق صورت می‌گرفت که یا موسوی برنده انتخابات است و یا در انتخابات تقلب شده و اگر این فرایند با سلامت برگزار شود اصلاح‌طلبان پیروز هستند.
" م . ر. ن " افزود: حتی در آن زمان مشخصا از انتشار چند گفتگو با حامیان دولت که معتقدند بودند محمود احمدی‌نژاد پیروز انتخابات است جلوگیری شد و آقای کرمی به ما می‌گفت این افراد زمینه انجام تقلب را فراهم می‌کند .
وی ادامه داد: در ابتدای همکاری با سایت جمهوریت این ذهنیت وجود داشت که این سایت انتخاباتی است ولی رفته رفته متوجه شدیم استراتژی و سوژه‌های مهدی هاشمی وسیع‌تر از خط تخریب دولت است و سیبل ما از دولت به نظام تغییر یافت و بین این سایت و رسانه‌های ضد انقلاب همسویی ایجاد شد.
وی در ادامه به دفاع از عملکرد کارکنان سایت جمهوریت در برابر ادعای حمزه کرمی در جریان محاکمه وی پرداخت و گفت: اینکه آقای کرمی گفته‌ اعضای شورای سردبیری جمهوریت از ابتدا خواستار رادیکال شدن سایت بودند مضحک است و موارد متعددی وجود دارد که نمی‌خواستیم کاری را انجام دهیم.
"م . ر. ن "افزود: بسیار اتفاق افتاده بود که نمی‌خواستیم خبری را منتشر کنیم و یا می‌خواستیم گفتگوی منتشر شود اما آقای مهدی هاشمی و کرمی به دلیل مصالح و منافعی که داشته‌اند خط دیگری را منتشر می‌کردند که نمونه بارز آن انتشار نامه طبقه‌بندی شده وزارت اطلاعات درباره پرونده استات‌اویل بود.
" آقای هاشمی با آقای کرمی هماهنگ کرده بود سند مذکور منتشر شود اما ما گفتیم که این کار خلاف قانون است و تبعات حقوقی دارد و کرمی پاسخ داد جمهوریت متعلق به آقای هاشمی است و هزینه‌های مادی و معنوی آن را می‌پردازد و باید در مواقع لزوم در خدمت وی باشیم و البته در اینگونه موارد خود وی پاسخگو است. "
عضو شورای سردبیری سایت جمهوریت اظهار داشت: در هفته‌های منتهی به انتخابات جلساتی بین فعالان رسانه‌ای دوم خردادی برگزار شد و پیشنهاد شد به دلیل عدم پایگاه مناسب سایت‌ها در افکار عمومی مطالب سایت‌ها در قالب شب‌نامه منتشر شود.
وی افزود: مسعود باستانی بلافاصله شب‌نامه موج را تهیه کرد و با نظر آقایان مقیسه و کرمی قرار شد یک میلیون نسخه از آن منتشر شود اما در نهایت دویست‌هزار نخسه آن با هزینه سه ونیم میلیون تومانی که یکی از مدیران دانشگاه آزاد تقبل کرد منتشر و توسط بچه‌های ستاد 88 توزیع شد.
این فعال رسانه‌ای متهم به براندازی نرم با تاکید بر اینکه فضای سایت‌های سیاسی غبار‌آلود است و امکان تشخیص اخبار درست از کذب برای کاربران معمولی وجود ندارد اظهار داشت: گاهی اوقات یک خبر از سوی رسانه‌های وابسته به جریان ضد انقلاب خارج از کشور شاخ و برگ داده می‌شود و در سطح گسترده در داخل کشور از طریق پیامک کوتاه،تلفن همراه منتشر می‌شود و تصحیح افکار عمومی نسبت به اینگونه اخبار خیلی سخت است که به نظرم باید این مساله مورد توجه جدی قرار گیرد.
" م . ر. ن "در آخرین دفاع خود در برابر قاضی صلواتی ریاست شعبه 15 انقلاب تهران گفت: هر عقل سلیم می‌داند که مهدی هاشمی و حمزه کرمی یاری کردند تا بنده سایت‌داری کنم و راهبردها نیز از سوی آنها تعیین و اعمال می‌شد و ادعا که ما متولی سایت بوده‌ایم کذب محض است.
وی افزود: در حوادث بعد از انتخابات 22 خرداد خسارات سنگینی به انقلاب و نظام وارد شد که سردمداران جریانات سیاسی که پشت پرده این حوادث را مدیریت کردند باید پاسخگو باشند.
وی در عین حال گفت: به اندازه نقشی که در حوادث اخیر داشته و مرتکب اشتباهاتی بزرگی شده از ملت عذرخواهی می‌کند اما واقعا برای فعالیت‌های انتخاباتی و با حق‌الزحمه اندک وارد سایت جمهوریت شده و به دنبال تقابل با نظام نبوده است.
به گفته این عضو شورای سردبیری سایت جمهوریت این مهدی هاشمی و حمزه کرمی بودند که آرام آرام با تغییر استراتژی در فعالیت‌های سایت و توجه به منافع شخصی به جای مصالح ملی باعث شدند که امروز کسانی که در این سایت فعالیت می‌کردند در جایگاه متهم قرار گرفته و مجبور به دفاع از خود هستند.

 بوسه معاون اول احمدی نژاد بر دستان هاشمی رفسنجانی

یار مشایی معاون اول شد

سرانجام پس ازنزدیک به دوماه از خبر جهان مبنی برانتخاب دکتر رحیمی به عنوان معاون اول دولت دهم و تکذیب توام با اتهام زنی وی به سایت جهان روز گذشته رئیس جمهور در حکمی رسما رحیمی را به این سمت برگزید.

به گزارش جهان، به دنبال جنجال انتساب اسفندیار مشایی و خروج برخی وزرای موفق دولت نهم که رئیس جمهور از برخی از آنها به عنوان میوه های کابینه یاد کرد و سرانجام این جنجال نیز که مانند بسیاری از فعالیتهای دولت نهم رهبر معظم انقلاب را مجبور به ورود به قضیه کرد، انتساب دکتر رحیمی را می توان گام دیگری در تحقق دولت اسلامی مدنظر محمود احمدی نژاد دانست.

بنابراین گزارش این انتساب قابل پیش بینی بیش از همه از آن نظر جالب توجه می نماید که بسیاری از تحلیل گران سیاسی در تشریح موفقیت قابل توجه احمدی نژاد در انتخابات دهم علاوه بر ویژگی های شخصی و خدمات موثر دولت دهم مخالفت صریح محمود احمدی نژاد با سیاست های آیت الله هاشمی در زمان زمام داریش در اداره کشور را موجب موفقیت وی و به صحنه آمدن آرای خاموش می دانند ولی در این میان انتخاب فردی که سابقه قرابت بسیاری با سیاست های آیت الله هاشمی رفسنجانی را دارد و در انتخابات سال 84 نیز از وی حمایت کرده بود در این سمت قابل تعجب است.

در همین رابطه یکی از خبرنگاران هیئت دولت که از زمره حامیان سرسخت دولت هم به شمار می رود چندی پیش در مورد رحیمی این گونه می نویسد :در زمانی که وی استاندار دولت رفسنجانی در کردستان بود رئیس جمهور وقت به این استان سفر کرد و رحیمی کشاورزان را مجبور کرد که دهها تراکتور خود را به گونه ای پارک کنند که ازبالا جمله درود بر هاشمی را شکل بدهند.

علاوه بر اینکه ظاهرا در همین سفر رحیمی بوسه ای جانانه نیز بر دستان هاشمی رفسنجانی زده است.

یک مقام آگاه در این باره به خبرنگار جهان گفت: محمدرضا رحیمی در زمان مسئولیت سابقش در دیوان محاسبات بارها از دفتر مقامات عالی رتبه نظام درخواست ملاقات کرده بود که این ملاقات هیچگاه محقق نشد.

به هر حال همان گونه که باید به رئیس جمهور حق داد تا افراد امین و مورد وثوق خود مانند مشایی کردان و رحیمی را برای کابینه اش برگزیند به حامیان ودوستداران انقلاب نیز باید حق داد که ازاین انتخاب های قابل تامل سرخورده شده و انگشت ابهام و تعجب خود را نسبت به علاقه شدید دکتر احمدی نژاد به افرادی چون رحیمی، کردان و مشایی به سمت شعارهای انقلابی رئیس دولت نهم نشانه روند.

پیش از این جهان خبر داده بود که رئیس جمهور قصد دارد به دلیل جنجالی بودن گزینه مدنظرش برای معاون اولی رئیس جمهور این انتخاب را به بعد از رای اعتماد موکول کند.

 

 

 



  • کلمات کلیدی : احمدی نژاد، هاشمی
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :