سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!

چهارشنبه 88 مهر 8 ساعت 3:34 عصر

جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!

از کنسرت "مدونا" تا تشکیل جی 7 برای فرار از نتایج اعترافات

.به نظر می رسد به دنبال جدا شدن بسیاری از مردم و معترضان دولت از جریان دروغ، این گروه یارگیری توام با ابتذال را که از شگردهای قدیمی آنان می باشد، به جای مرثیه سرایی و تحریک احساسات مردم، در دستور کار قرار داده است.چندی پیش نیز "مدونا" خواننده مبتذل صهیونیستی، با برپایی جشن و کنسرتی در تلاویو تحرکات جنبش سبز ایران را گرامی داشت.

 

از کنسرت مدونا تا جشن تولد میرحسین

گروه موسوم به سبز که تا چند روز پیش عزادار افرادی چون ترانه موسوی و سعیده پورآقایی و چندین شهید زنده دیگر بود! و با شرکت در مراسم عزاداری و گریه کردن بر قبرهای خالی سعی داشت با تحریک مردم، دامنه اعتراضات را گسترده کند، چندی است پس از رسوایی های پیاپی و زنده شدن برخی کشته شدگان، استراتژی خود را از مراسم عزاداری به جشن تولد تغییر داد.

به گزارش جهان، این گروه در چند روز گذشته در رسانه های خود روز 7 مهرماه را به عنوان جشن تولد میرحسین موسوی اعلام کردند و سعی داشتند در دانشگاه تهران، مراسمی به همین مناسبت برگزار نمایند.

به نظر می رسد به دنبال جدا شدن بسیاری از مردم و معترضان دولت از جریان دروغ، این گروه یارگیری توام با ابتذال را که از شگردهای قدیمی آنان می باشد، به جای مرثیه سرایی و تحریک احساسات مردم، در دستور کار قرار داده است.

چندی پیش نیز "مدونا" خواننده مبتذل صهیونیستی، با برپایی جشن و  کنسرتی در تلاویو تحرکات جنبش سبز ایران را گرامی داشت.

    
     
   

انتظار می رود این جریان که بنا دارد همزمان با آغاز سال تحصیلی، دانشگاهها را به تحرک به نفع خود وا دارد، در روزهای آینده چندین تاریخ تولد برای سردمدارانشان اعلام کند.
به جزء میرحسین، کروبی و خاتمی نیز از افرادی هستند که احتمالا تا روزهای آینده تاریخ تولدشان به مهرماه تغییر خواهد یافت.

طبق آخرین خبر این افراد جشن تولد میرحسین را 7 مهرماه (امروز) بیان کردند که بعداً مشخص شد این تاریخ نیز بمانند بسیاری از ادعاها دروغ بوده است.

 

استقبال‌سرد از فراخوان میلیشیای‌سبز و شکست حلقه اول آشوب در دانشگاه

حالی که اعضای ستاد دانشجویی میرحسین موسوی در دانشگاه‏ها تلاش کردند تا به بهانه برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران و سخنرانی وزیر علوم، دانشگاه تهران را به تشنج بکشانند، فراخوان پر حجم این جریان در کوی دانشگاه با استقبال دانشجویان مواجه نشد.

به گزارش خبرنگار رجانیوز از دانشگاه تهران، اعضای ستاد دانشجویی میرحسین موسوی که با پخش چندین هزار برگه فراخوان، برای ترتیب دادن یک تجمع بزرگ اعتراضی در روزهای گذشته در خوابگاه‏های کوی دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرده بودند، با استقبال سرد و چند صدنفری دانشجویان دانشگاه تهران در هنگام برگزاری سخنرانی وزیر علوم مواجه شدند.

این گزارش حاکی از آن است که همزمان با مراسم افتتاحیه در تالار کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان این دانشگاه که خود را با لباس، شال و بادکنک سبز از دیگر دانشجویان متمایز کرده بودند، با تجمع مقابل دانشکده فنی وسپس کتابخانه این دانشگاه شعارهایی را با موضوع انتخابات اخیر و توهین به رئیس جمهور منتخب ملت سر دادند.

حلقه اصلی این حرکت که تعداد آنها نزدیک به صد نفر بود سپس با راه اندازی یک راهپیمایی در خیابان‏های دانشگاه تهران، به شعارهای خود که غالباً در اغتشاشات اخیر نیز شنیده شده بود، ادامه دادند.

در سمت دیگر دانشگاه و در مقابل مقبره 5 شهید گمنام دانشگاه تهران نیز تجمعی با حضور چند صدنفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران برگزار شد. در این تجمع نیز این دانشجویان با شعارهای خود نسبت به مسائل اخیر اعلام موضع کردند.

این دانشجویان شعار می دادند: مزدور انگلیسی برو ببین بی‌بی‌سی؛ موسوی پینوشه ایران رنگی نمیشه؛ گرین کارت نمی خواهیم، نمی خواهیم؛ انگلیس حیا کن، کروبی را رها کن؛ موسوی، رجوی ، پیوندتان مبارک؛ مزدور ماهواره‏ای نمی خواهیم، نمی‏خواهیم؛ نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی؛ ایران فقط تهران نیست، تهران فقط شمیران نیست.

این در حالی است که دانشجویانی که مشغول راهپیمایی در دانشگاه تهران بودند، پس از رسیدن به این تجمع مجبور به تغییر مسیر شدند.

اما نکته جالب توجه در وقایع امروز دانشگاه تهران این بود که چند صد نفر از دانشجویان این دانشگاه که در مقابل کتابخانه دانشگاه ایستاده بودند، تنها به تماشای این صحنه‏ها پرداختند و از همراهی با شعاردهندگان خودداری کردند.

پیش از این رسانه‏های این جریان با زمینه سازی‏های فراوان مدعی شده بودند، فضای دانشگاه به صورت کامل در اختیار آنها بوده و در صورت فراخوان خواهند توانست اکثریت دانشجویان را برای همراهی در حرکت‏های اعتراضی با خود همراه کنند.

به این ترتیب اولین حلقه از تلاش زنجیره‏ای میلیشای سبز در دانشگاه‏‏ها برای متشنج کردن فضای دانشگاه در سال تحصیلی جدید به دلیل استقبال سرد دانشجویان از این حرکت، با شکست مواجه شد. پیش از این نیز تلاش این جریان برای سو استفاده از راهپیمایی روز قدس با واکنش منفی مردم مواجه شده بود.

در همین حال سایت نزدیک به فرزند هاشمی رفسنجانی همزمان با سخنرانی وزیر علوم در دانشگاه تهران، با درج خبر جعلی حضور دکتر احمدی‏نژاد در دانشگاه تهران و اعلام متشنج بودن خیابان‎های اطراف این دانشگاه، تلاش کرد تا بر تعداد شرکت‏کنندگان در این تجمع بیافزاید.

جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!

به گزارش«جوان»،در حالی که حامیان موسوی از برپایی جشن تولید میرحسین موسوی در 7 مهرماه تاکید کرده بودند واین خبر در برخی رسانه های خارجی همچون بی بی سی انتشار یافته بود،بررسی شناسنامه میرحسین موسوی نشان داد که حامیان وی جهت برپایی اغتشاشات باردیگر به جعل روی آورده اند.براساس این گزارش تاریخ تولد میرحسین موسوی 11اسفند 1320 می باشد که در خبر جعلی وی متولید 7 مهر 1320 معرفی شده اس.

 برنامه جدید افراطیون؛مهر نشد، آذر

 ،پس از آن که تحرکات گسترده افراطیون و احزاب شکست خورده در انتخابات دهم ریاست جمهوری برای ایجاد اغتشاش و درگیری به هنگام بازگشایی دانشگاهها با شکست مواجه گردید و مجموعه فراخوانی های جنبش موسوم به سبزها برای ایجاد تجمعات غیرقانونی در دانشگاهها با عدم اقبال دانشجویان روبرو شد، برنامه ریزان و صحنه گردانان آشوبهای اخیر فعالیتهای خود را روی 16 آذر؛ روز دانشجو متمرکز کرده اند.
بر اساس این گزارش گرچه بسیاری آگاهان سیاسی معتقدند، پس از روشن شدن ابعاد فتنه اخیر و نقش جریانات سیاسی اصلاح طلب در ایجاد آشوبها ، باعث گردیده آنها پایگاه اجتماعی خود را از دست بدهند، اما آنها در تلاشند، فریبکارانه چهره ای مظلوم از خود نزد دانشگاهیان به نمایش بگذارند، تا از این طریق بتوانند وجهه خود را بازسازی کنند. از این رو تمام فعالیتهای خود را معطوف به دانشگاهها کرده اند. 


 
ناگفته ای از سوء استفاده های اقتصادی برخی متهمان کودتای مخملی

،درجریان بررسی های صورت گرفته زوایایی از فعالیت های سوء اقتصادی تعدادی از متهمان بدست آمده که حتی قدمتی به درازای 20 سال دارد.بطور مثال یکی ازاین افراد که دارای سابقه مدیرتی در گمرک بوده ،مسافرانی را که با خود ارز،مسکوکات و طلا حمل می کردند شناسایی و سپس در هنگام بارگیری وسایلشان، محتوی کیف ها وچمدان آنها را مورد دستبرد قرار می دادند.گفته می شود فردی که در این زمینه فعالیت می کرده از این طریق تعداد زیادی گاراژ و مغازه خریداری کرده است.
 

تشکیل جی 7 برای فرار از نتایج اعترافات

عکس تزئینی است

مرد خاکستری اصلاحات که در فضایی امن مشغول ایجاد اختلال در فضای کشور است در تازه ترین تز خود به بازسازی گروه های از هم پاشیده اصلاح طلب پرداخته است.

به گزارش جهان، "خ" که با تشکیل لژ خاکستری عملا هماهنگی و مدیریت اغتشاشات را بر عهده داشته است پس از رسوایی اعترافات هم کیشان خود در دادگاه ایده تشکیل "جی 7" را به اصلاح طلبان داده است. بر این اساس، هفت گروه "مجمع روحانیون، سازمان مجاهدین انقلاب، حزب مشارکت، حزب کارگزاران، حزب کار، مردم سالاری و حزب همبستگی" از این پس با برنامه هایی منظم به رتق و فتق امور اصلاح طلبان خواهند پرداخت .

در اولین گام از سلسله برنامه های جی 7 با توجه به رسوایی به بار آمده از اعترافات دستگیر شدگان بر خلاف نوشته ها و مواضع جسته وگریخته نویسندگان و سایت های حامی اصلاح طلب که به انتقاد از کسانی چون محمد علی ابطحی پرداخته بودند،مقرر شد این گروه پس از آزادی سران اغتشاش از زندان به تجلیل از زحمات دستگیر شدگان پرداخته و حتی در جلسات خصوصی نیز از آنها انتقاد نکند. در این جلسه تصمیم گرفته شده که در ایام بازداشت به خانواده های این زندانیان نیز سرکشی ویژه شده و از آنان دلجویی شود.

این رویکرد از آن رو دنبال می شود که با این حربه نشان داده شود این اعترافات تحت فشار انجام شده و ما با آن مخالفیم و ضمناً از خود چهره ای دموکراتیک و در نهایت آرامش به نمایش بگذارند. 

اما در تصمیم دیگر این جلسه، مقرر شد جلسات صبحانه اصلاح طلبان که دو سالی است هر دو هفته یک بار و روزهای پنج شنبه در منزل یکی از شرکت کنندگان برگزار می شود پس ازمدتها تعطیلی باز به راه افتاده و به زودی با اضافه شدن چهره های جدید به کار خود ادامه خواهد داد. در این جلسات چهره هایی چون: موسوی لاری، محمد صدر، رضا خاتمی، دهاقانی، نعیمی پور، خانیکی، حسین باقری، آرمین، ابطحی، تاج زاده، امین زاده، شریعتی، عرب سرخی و میردامادی شرکت می کردند.


 



  • کلمات کلیدی : میر حسین موسوی، تولد
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :