سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

"استوانه های" سابق انقلاب بخوانند تا اخراج نشوند

خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد

آیت الله حائری شیرازی تاکید کرده است: آنها که از کارت خودشان استفاده نمی کنند سرنوشتشان با آنها که خطا می‌کنند گره خورده و بالاخره مشمول کارت سرخ خواهند شدداور برتر چندین بار تکرار کرده که خواص نگفتن ها را مثل غلط گفتن ها جدی بگیرند.این،نشان دادن کارت زرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حائری شیرازی، این سایت مطلبی را به قلم ایشان با عنوان "در رابطه با مسائل پس از انتخابات " منتشر کرده که متن کامل این نوشتار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مسایل بعد از انتخابات کشور و مسئله فارس و سایر چالش‌های نظام اموری است که اتفاق افتادن آن بهتر از سر باز نکردن و به قلب زدن است به قول ملک الشعراء:
بیرون فکن آتش درون را زین سوخته جان شنو یکی پند
گر آتش دل نهفته داری جانت بسوزد به جانت سوگند
انسان را بشناسیم تا راه اصلاح او را بفهمیم وقتی خطایی اتفاق می افتد یا عمدا جرمی واقع می شود اگر کارت زرد نشان داده شود و یا با ارائه کارت سرخ مجرم حذف نشود خطاکار گرفتار توهم می‌شود که گفته من حق بود و گرنه چرا فلان سیاست‌مدار درجه یک که داور است به من کارت خود را نشان نداد.
این را هم گفته باشیم که معنی (کلکم راع و کلکم مسئول) یعنی همه‌تان داورید و همه تان کارت زرد و سرخ دارید وهمه تان باید پاسخگو باشید که چرا از کارت زرد و سرختان استفاده نکردید.
میگویند چرا نخبگان فارس چنین بیانیه ای نوشتند، نخبگان فارس کارت خود را نشان دادند و اگر نشان نمی دادند مواخذه می شدند، نشان دادند تا طرف مقابل از توهم خارج شود آنها که نشان ندادند به طرف مقابل دشمنی کرده‌اند و باید پاسخگو باشند.
آنکه شب و روز آمدنش را طلب می‌کنیم در اولین فرمان "تواصوا بالحق و تواصو بالصبر " را احیا می‌کنند که همگان از کارت‌های زرد و سرخشان استفاده کنند.
بازداشت شدگان در تنهایی خودشان از توهم خارج شدند و معاف شدگان در توهم ماندند تا طوفان توهم سبک‌تران را بالاتر برد آن مخاطبش که بود که گفت تجزیه‌ات خوب بود اما .....
اینها مراتب توهم است و همه حاصل محافظه کاری انسان ها به همنوعان یا برادران دینی (اما اخ لک فی الدین او نظیر و لک فی الخلق)
گفتن و کارت زرد و سرخ نشان دادن خدمت به‌فرد وخدمت به جامعه است و عدم استفاده از کارت ها لطمه به‌فرد و لطمه به جامعه است. آنها که از کارت خودشان استفاده نمی کنند سرنوشتشان با آنها که خطا می‌کنند گره خواهد خورد بالاخره مشمول کارت سرخ خواهند شد.
داور برتر تا حال چندین بار تکرار کرده است که خواص نگفتن ها را مثل غلط گفتن ها جدی بگیرند. این اخطار او نشان دادن کارت زرد به خواص بود آن هم بصورت مکرر.
ما در حال عبور از غفلت‌های گذشته هستیم و همین عبور با همه تلخی هایش مبارک است ما در حال حرکت به سمت انسان شناسی هستیم، ما با انسان شناسی فاصله خود را با داور برتر کم می‌کنیم، ما با جدی گرفتن اخطارهای او آرامش را به بازی بر می گردانیم که همه در این مسابقه از توان خود بهره گیرند نه اینکه حق دیگران را ضایع کنند.
قانون الهی بر مبنای حق وضع شده است و جز با رعایت آن حق احیا نخواهد شد پس اول کردار و رفتار دوم گفتار و آموزش و تعلیم که آن عزیز فرمود: هرکس خود را برای آموزش دیگران آماده می‌کند اول از آموزش به خودش شروع کند و آموزش به عمل و رفتار را پیش از آموزش به استدلال و گفتار قرار دهد، که فرمود:(کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم)
 


 



  • کلمات کلیدی : رفسنجانی
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :