سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

 

جاسبی و مورد دیگری از بستن دروغ به مقام معظم رهبری

مستندات نشان می دهد که بستن دروغ به مقام معظم رهبری در جهت رسیدن به منافع مدیریت خانوادگی حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص به موضوع وقف اموال و املاک این دانشگاه نداشته و مدیران حاکم بر این دانشگاه در گذشته نیز سوء استفاده های منزجر کننده ای از نام و عنوان مقام معظم رهبری انجام داده اند

به گزارش خبرنگار جهان، پس از انتشار اطلاعیه مورخ 7/6/88 هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر وقف اموال و دارایی های این دانشگاه از سوی این هیئت و نیز مصاحبه معاون پارلمانی این دانشگاه در این باره، که در آنها برای مشروعیت بخشیدن به اقدام غیرقانونی هئیت مؤسس ادعا گردیده بود که در مورد وقف نظر موافقت مقام معظم رهبری اخذ شده است، دفتر مقام معظم رهبری روز گذشته رسماً اعلام نمود که این خبر کذب بوده و اساساً موافقتی از ناحیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص وقف اموال دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نشده است.
جدای از این اقدام مجرمانه افراد مذکور که اتهامی آشکار را به مقام معظم رهبری منسوب کرده و در لوای آن در پی اعمال منویات غیرقانونی خویش بوده اند که لازم است بر اساس قانون مجازات اسلامی با ایشان برخورد لازم صورت گیرد، اما مستندات نشان می دهد مدیریت غیرقانونی دانشگاه آزاد اسلامی در قبال سکوت معنادار مقامات قضایی بارها برای فرار از محاکمه در دستگاه قضایی و نیز عدم پاسخگویی در قبال تخلفات خویش، از نام و عنوان مقام معظم رهبری سوء استفاده های مکرری کرده اند.

یکی از این نمونه ها به پرونده تجاوزات عدوانی مدیریت غیر قانونی حاکم بر دانشگاه آزاد اسلامی به اراضی شخصی عده ای از اهالی منطقه حصارک کن باز می گردد. این تجاوزات تحت توسعه واحد علوم و تحقیقات که زیرنظر مستقیم آقای جاسبی قرار داشته و دارد، انجام گرفته است.
فارغ از هرگونه بحث در خصوص اعمال انجام شده در این پرونده ها ، این نکته حائز اهمیت است که مدیریت این دانشگاه در دفاعیات خود در مراجع قضایی برای تحت تأثیر قرار دادن مرجع قضایی و برای آنکه بار آن اعمال زشت را از گردن خود وانهند برای تطهیر دکتر جاسبی به دروغ رسماً و بطور مکتوب اعلام می‌کنند که مقام معظم رهبری رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بوده و آقای دکتر جاسبی تنها مدیر اجرایی این دانشگاه و اجراکننده فرامین مصوب است !؟

به عنوان مثال این دانشگاه در سال 82 و 83 به مراجع قضایی‌ که دکتر جاسبی و برخی اقوام وی را تحت پیگرد قضایی قرار داده بودند، رسماً اعلام می‌کند که دانشگاه آزاد تحت هیأت امنایی که مقام معظم رهبری در رأس آن می‌باشند اداره شده و دکتر جاسبی تنها مدیر اجرایی دانشگاه هستند.
به عنوان نمونه در این اسناد ذکرشده است:
«دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیأت امنایی که در رأس آن مقام معظم رهبری است اداره می‌گردد ... آقای دکتر جاسبی مدیر اجرایی دانشگاهی آزاد اسلامی می‌باشند.» (سال 82)
« دانشگاه آزاد اسلامی توسط هیأت مدیره‌ای که در رأس آن مقام معظم رهبری تشریف دارند، اداره می‌گردد و نماینده این هیأت امنا [دکتر جاسبی] ... مجری هستند.» (سال 83)

جالب آنکه مقام معظم رهبری در سال 78 (حدود 4 سال پیش از دفاعیات دانشگاه آزاد در مراجع قضایی) در دیداری عمومی با مدیران مسئول نشریات دانشجویی در تاریخ 4/12/78 که در رسانه های جمعی نیز منتشر گردید، در خصوص مشارکت معظم له در اداره دانشگاه آزاد اسلامی چنین می‌فرمایند:
« اینکه می‌گویید من عضو هیأت مؤسس و هیأت امنا هستم، نه ، من شاید ده دوازده سال بیشتر است که حتی در یک جلسه هیأت امنا هم نبوده‌ام و الان هم هیچ اطلاعی ندارم که چطور می گذرد. بله از اول اسم ما را هم همان طور تبرکاً در هیأت امنا گذلشتند ! من اصلاً یادم نمی‌آید که از همان اول یک جلسه یا دو جلسه در هیأت امنا شرکت کردم یا نه، بنابراین در سیاستگذاری آنجا من دخالتی ندارم... دکتر جاسبی هم اینجا گاهی رفت و آمد دارند، لیکن در مورد دانشگاه اگر ما به ایشان حرفی بزنیم، توصیه‌هایی است که به ایشان می‌کنیم. مثلاً شکایت‌هایی که می‌شود به وسیله دفتر به ایشان تذکر می‌دهند. در کار دانشگاه من هیچ دخالتی ندارم .»

به راستی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و آقای دکتر جاسبی که فاقد حکم رسمی قانونی منطبق بر اساسنامه دانشگاه است و بیش از هرکس دیگری از این حقیقت مطلع بوده است که مقام معظم رهبری هیچگونه سمتی آن دانشگاه نداشته است چرا دست به چنین اقداماتی زده و چرا دستگاه‌های نظارتی و قضایی تنها نظاره‌گر اعمال ناشایست ایشان بوده‌اند؟
البته بررسی‌ها نشان می‌دهد که سوء استفاده از نام و عنوان مقام معظم رهبری توسط مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی به موارد بالا ختم نشده و در تاریخ 24/2/87 نیز ایشان با اقدامی زشت و غیراخلاقی با چینش خاص تیتر اول نشریه فرهیختگان (به مدیر مسئولی آقای دکتر جاسبی) در بالای عکس مقام معظم رهبری، سعی نموده‌اند تا در جهت منویات خود از نام و عنوان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)سوء استفاده کنند.
هفته‌نامه فرهیختگان به مدیر مسئولی دکتر جاسبی در شماره 693 مورخ 24/2/87 این نشریه در اقدامی غیراخلاقی با ترفندی ژورنالیستی درصدد انحراف افکار عمومی و نسبت دادن اظهارات دکتر جاسبی به مقام معظم رهبری درآمده است. در این شماره از نشریه عکسی بزرگ از دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان استان فارس که در تاریخ 17/2/87 انجام‌شده است، درج گردیده و در بالای این یک تیتر و دو زیر تیتر چسبیده به عکس مقام معظم رهبری و بدون اینکه این مطالب از عکس جداشده باشند، ارائه شده‌است. مدیران عالیه دانشگاه آزاد اسلامی در این اقدام ناشیانه ژورنالیستی سعی نموده‌اند که به مخاطبین این مطلب را القا کنند که مقام معظم رهبری این سخنان را در دیدار با نخبگان ایراد فرموده اند.



  • کلمات کلیدی : رهبر، جاسبی
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :