سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لبیک یا مهدی ،یا خامنه ای

آقا زاده آشوبگر در پایتخت گرگ شیر چه می کند؟

یکشنبه 88 شهریور 22 ساعت 4:8 عصر

 

 

آقازاده آشوبگر"مهدی هاشمی" در پایتخت گرگ شیر چه می کند؟

ازشام خیابان"کینگ ادواردز " تا"هتل لانکاستر" لندن

آقازاده آشوبگر مشهور در ایام پس از انتخابات ریاست جمهوری به 4 کشور خارجی مسافرت کرده است.، «م.ه» پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و اغتشاشات زنجیره ای 4 سفرخارجی به کشورهای «کویت»،«عربستان»،«روسیه» و«انگلیس» داشته ونهایتا" در لندن ماندگار شده است.منابع آگاه معتقدند بررسی ابعاد مختلف سفرهای این آقازاده ، کلید رمز بسیاری از اتفاقات بوجود آمده طی ماه های گذشته می باشد.

دیدار فاتح و مهدی هاشمی در لندن

ابوالفضل فاتح شامگاه سه شنبه هشتم سپتامبر‏17 شهریوربا مهدی هاشمی رفسنجانی در هتل لانکاستر لندن یکی از ‏4‏ مکان اقامتی مهدی هاشمی در لندن دیدار و گفت و گو کرده است‏.‏

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» تاکنون جزییات بیشتری از این ملاقات ‏3‏ ساعته منتشر نشده است‏.‏ گفتنی است هتل لانکاستر لندن در خیابان وست بورن در مجاورت امپریال کالج لندن واقع است‏.‏

پیش از این سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی افشاگرانه گفته بود: محمد علی ابطحی در اعترافاتش گفته است که خاتمی، فاتح و مهدی هاشمی می گفتند برنده شدن در این انتخابات خیلی با انتخاب های دیگر فرق دارد، در این وسط جریان اصول گرا و رهبر دیگر نمی توانند سرشان را بلند کنند و این به معنای یکسره کردن کار است.

پس از خروج مهدی هاشمی در پی اعترافات صریح متهمان در دادگاه، دانشگاه آزاد با اطلاعیه ای اعلام کرد مهدی هاشمی جهت بازدید و رسیدگی دفاتر و شعبات دانشگاه آزاد اسلامی در خارج از کشور به خارج از کشور عزیمت نمودند.کارشناسان سیاسی معتقدند این دیدار در جهت تکمیل پروژه حلقه لندن با مدیریت مهدی هاشمی رفسنجانی انجام شده است‏.‏

هرچند این جلسه اضطراری در شرایط بحرانی فاتح و مهدی هاشمی مطمئنا در برگیرنده راه حل هایی برای خروج از این بحران بوده است.


شام آقازاده آشوبگر در خیابان "کینگ ادواردز "
حامی اصلی سازمان آشوب پس از انتخابات و اسپانسر مالی "لژلندن " جلسه ویژه‌ای را در یک رستوران واقع در خیابان "کینگ ادواردز " لندن برقرار کرد.

به گزارش جوان‌آنلاین به نقل از یک منبع آگاه نوشت؛ "م.ه " فرزندیکی از چهره های سیاسی که در جریان اغتشاشات اخیر حمایت مالی آشوب‌گران را برعهده داشت اخیرا " در لندن با برخی عناصر خارجی که تعداد آنها 4 تا 5 نفر بوده در رستوران "کاریزما " دیدار و گفتگو کرده است.
رستوران "کاریزما " از رستوران های مجلل و ویژه در خیابان "کینگ ادواردز " لندن می‌باشد که پایه رزرو هر میز آن 1500 پوند می‌باشد.
گفته می‌شود یکی از ویژگی های این رستوران محدودیت پذیرایی بوده وتنها افراد خاصی را سرویس می‌دهد به شکلی که امکان حضور بیش از 40 میهمان دراین رستوران امکان پذیرنیست. این ویژگی باعث می‌شود که این رستوران به مکان مناسبی جهت رایزنی‌های پنهان تبدیل شود.
گفتنی است "م.ه " که درجریان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت مالی گسترده‌ای را از میرحسین موسوی بعمل آورده بود در آشوب‌های پس از انتخابات نیز نقش مدیریتی داشت. گرچه گفته شده که وی بنا به دلایل ماموریتی درلندن حضوردارد اما به درازا کشیده شدن این سفر تردیدهای جدی در خصوص ماهیت سفر وی به انگلیس ایجاد کرده است.
گزارش ها بیانگر آن است که سفر "م.ه " درراستای تکمیل "لژلندن " بوده و قرار است پشتیبانی حلقه های دیگر این لژ شامل "مدیریتی "، "تئوریک "، "وصل " و "رسانه ای " را دنبال نماید.
برخی کارشناسان سیاسی بر این باورند که شکل‌گیری "لژ لندن " نشان دهنده گسسته شدن آخرین حلقه های وصل بخشی از جریان دوم ‌خرداد با نظام بوده وارتباط گیری با برخی کشورهای غربی برای تغیبراتی که ازآن به "تغییرات بنیادی برای دمکراسی " تعبیر می‌کنند، هدف عمده این لژ و عناصر وابسته به آن خواهد بود.

 



  • کلمات کلیدی : مهدی هاشمی، آشوب، اغتشاش
  • نوشته شده توسط : برادر مرتضی | نظرات دیگران [ نظر]


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    با متخلف برخورد کنید ولو پسر من باشد
    خطاهای مکرر خواص منجر به دریافت کارت قرمز خواهد شد
    سیاسیون و مسئولان بخوانند و انشاء الله عبرت بگیرند
    فرمانده منصوب رهبری در سازمان بسیج را بشناسیم
    آقای لاریجانی: ' نازنینی تو ولی در حد خویش'
    میر حسین موسوی قصد براندازی داشت
    تذکر فرمانده کل سپاه : خواصی که بعد از انتخابات به اشتباه سکوت ک
    ما خیلی به این انقلاب بدهکاریم
    آقای هاشمی! این شیخ خواب آلود چه می گوید
    هدف از "بحران نمایی " چیست؟
    جشن تولد میرحسین هم جعلی از کار درآمد!
    خاتمی در خلوت با شیاطین
    ناله مرا به گوش همه عمامه به سر های ایران برسانید
    زنان غربی و زن مسلمان از نگاه استاد آمریکایی
    یادداشت حکمت آمیز میرزاقلی خان راپورتچی
    [همه عناوین(114)][عناوین آرشیوشده]


    منبع مطالب سایت استقامت می باشد در صورت استفاده ذکر منبع الزامیست :